Iskren savjet čitateljke: Želim svima pomoći, pa otkrivam recept s kojim kosa raste zdrava i bujna

Naša čitateljka iz Zenice, Azemina Lojo, javila nam se sa sjajnom vijesti. Naime, Azemina je konačno pronašla rješenje za svoj dugogodišnji problem. A evo o čemu je riječ:




Dugi niz godina imala sam problema sa kosom koja je opadala, bila beživotna, mastila se. Dlaka je bila tanka. Znam da nekima pomaže čaj od žare ili čaj od oraha, ali meni ništa nije pomagalo. A onda sam čula za ovaj lijek koji mi je pomogao pa želim da ga podijelim s čitateljima aura.ba portala – napisala nam je Azemina.

A recept je sljedeći:
Potrebno je malo ugrijati mlijeka i dodati u njega šećer da se rastopi, poslije presuti u drugu posudu pa dodati kvasac (2-3 kašike) pa kad nadođe dodati ili žumance ili jogurt, te ulje čičkovo (po želji); ta se smjesa drži oko 50 minuta na kosi, s kesom preko.





Gljivice od kvasca pomažu pri brzom rastu kose, i ova smjesa daje volumen i obnavlja dlaku. Meni je samo ovo pomoglo, a nadam se da će i vama – napisala nam je Azemina.
(aura.ba)
Podijelite sa prijateljima:

Nema komentara:

Objavi komentar